Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Innowacyjny leasing z usługami serwisowymi

AutoKomfort+ pozwoli Ci szybko zredukować koszty i zwiększyć kontrolę nad procesem serwisowania pojazdów do 3,5 t. W ramach programu nasi Klienci mają możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych MOTO Floty na terenie całej Polski. Usługi są oferowane w atrakcyjnych cenach, przeznaczonych dotychczas jedynie dla największych flot.
 

Jako uczestnik programu zyskasz ponadto dostęp do systemu MOTO Flota Manager - wielofunkcyjnej, intuicyjnej w obsłudze platformy internetowej, przeznaczonej do zarządzania firmową flotą.

W czerwcu 2019 roku wzbogacimy program AutoKomfort+ o kolejny element zarządzania eksploatacją auta.  Już niedługo będziesz mógł skorzystać z kart paliwowych, które umożliwiają wygodne, bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa i usług na stacjach paliw sieci ORLEN, BLISKA oraz BP.

Wypróbuj usługę AutoKomfort+ bez opłat! Skorzystaj z promocji i przystąp do programu, a otrzymasz bezpłatny dostęp do usługi w pierwszych sześciu miesiącach trwania umowy leasingu.

 

Karty paliwowe


To wygodny sposób na bezgotówkowe rozliczenie zakupu paliwa i usług w sieciach partnerskich stacjach paliw. Karta paliwowa w programie AutoKomfort+  dostępna jest już od jednego samochodu firmowego. ​ Co ją wyróżnia?
 

  • Atrakcyjne rabaty na paliwo na terenie całej Polski
  • Wygodna płatność za przejazdy autostradami, parkowanie oraz zakup akcesoriów samochodowych na określonych stacjach
  • Rozliczanie na przejrzystych zasadach i zbiorcze fakturowanie wszystkich wykonanych transakcji
  • Dostęp do Panelu Klienta – intuicyjnego portalu pozwalającego na zarządzanie wszystkimi posiadanymi kartami 
  • Dostęp do Mapy Cen – możliwość porównania kosztu tankowania na poszczególnych stacjach paliw

Logowanie do usługi


Logowanie do panelu flotowego

  • Wejdź na stronę https://motoflota.pl/autokomfort i zaloguj się, podając numer umowy leasingu i numer rejestracyjny pojazdu
  • Podaj adres mailowy fleet managera (osoby decyzyjnej w zakresie zlecania usług serwisowania/napraw), który otrzyma powiadomienie mailowe potwierdzające aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego

Zadzwoń lub napisz do konsultanta celem aktywacji konta

  • zadzwoń na numer: 801 68 11 88 (wybierz opcję 3)
    Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. Na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.
  • napisz na adres: autokomfort@motoflota.pl
    Prosimy o  przesłanie w treści wiadomości numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. W odpowiedzi na wiadomość, na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.​

Jak korzystać z Programu AutoKomfort+?


Zgłoszenie serwisu lub naprawy serwisowej

  1. Zgłoszenia można dokonać (podając numer rejestracyjny pojazdu):
  2. Fleet manager otrzymuje kosztorys, zawierający wycenę realizacji zgłoszenia
  3. Po zatwierdzeniu kosztów, konsultant ustala z fleet managerem dogodny termin, miejsce i czas realizacji zlecenia
  4. Realizacja zgłoszenia w ASO następuje bezgotówkowo
  5. Pojazd można odebrać z ustalonego wcześniej miejsca realizacji usługi
  6. Zbiorcza faktura elektroniczna za serwis zostaje wysłana na wskazany adres mailowy fleet managera


Zgłoszenie szkody pojazdu

  • Zgłoszenia szkody należy dokonać telefonicznie, pod numerem : 801 572 572
  • Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru rejestracyjnego pojazdu

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami