Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Wygoda, szybkość i oszczędność w zasięgu Twojej ręki!

AUTOKOMFORT+ pozwoli Ci na wygodne, szybkie i oszczędne serwisowanie pojazdów do 3,5t! Usługa jest prosta i przejrzysta w użytkowaniu. Otrzymasz dostęp do hurtowych zakupów części i usług serwisowych w atrakcyjnych, stałych w całej Polsce cenach rabatowych, także w Autoryzowanych Stacjach Obsługi pojazdów.  AutoKomfort+ pozwoli Ci na redukcję kosztów i wzrost kontroli nad procesem serwisowania pojazdów. 

Nagrodziliśmy Klientów, którzy zaufali nam jako pierwsi. Wszystkim pojazdom, które zostały zgłoszone do programu AutoKomfort+ w czerwcu 2016 r. gwarantujemy bezpłatny dostęp do usługi w całym okresie trwania umowy.

Wypróbuj usługę AutoKomfort+ bez opłat!

Skorzystaj z promocji i przystąp do programu od października 2016 r., a otrzymasz bezpłatny dostęp do usługi w pierwszych sześciu miesiącach trwania umowy leasingu. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami, które dostępne są w Tabeli Opłat Dodatkowych.

 

Aktywacja usługi – nadanie dostępu do panelu flotowego

Aktywacja we własnym zakresie

  • Wejdź na stronę https://manager.motoflota.pl/autokomfort i wypełnij formularz aktywacji, podając numer umowy leasingu i numer rejestracyjny pojazdu. W kolejnych krokach podaj adres mailowy fleet managera (osoby decyzyjnej w zakresie zlecania usług serwisowania/napraw), który otrzyma powiadomienie mailowe potwierdzające aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.

lub

 

Zadzwoń lub napisz do konsultanta celem aktywacji konta

  • zadzwoń na numer: 801 68 11 80 (wybierz opcję 3)
    Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. Na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.
  • napisz na adres: autokomfort@motoflota.pl
    Prosimy o podanie w tytule maila hasła: „AutoKomfort+ aktywacja” oraz przesłanie w treści maila numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. W odpowiedzi na wiadomość, na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego

Jak korzystać z Programu AutoKomfort+?

Zgłoszenie serwisu lub naprawy serwisowej

  1. Zgłoszenia można dokonać przez platformę panelu flotowego, telefonicznie lub mailowo:
  2. Fleet manager otrzymuje kosztorys, zawierający wycenę realizacji zgłoszenia; podejmuje decyzję, czy skorzysta z oferty;
  3. Po zatwierdzeniu kosztów, konsultant ustala z fleet managerem dogodny termin, miejsce i czas realizacji zlecenia;
  4. Bezgotówkowa realizacja zgłoszenia w ASO lub niezależnym warsztacie;
  5. Odbiór pojazdu z ustalonego wcześniej miejsca realizacji usługi;
  6. Wysyłka elektronicznej faktury zbiorczej za serwis na wskazany adres mailowy fleet managera.

Zgłoszenie szkody pojazdu

Zgłoszenia szkody należy dokonać telefonicznie, pod numerem : 801 572 572. Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru rejestracyjnego pojazdu.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń:  22 598 29 68

lub napisz na adres: autokomfort@millenniumleasing.com.pl

Obejrzyj film i sprawdź jak to działa!

Skontaktuj się z nami