Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Innowacyjny leasing z usługami serwisowymi

 

AutoKomfort+ pozwoli Ci szybko zredukować koszty i zwiększyć kontrolę nad procesem serwisowania pojazdów do 3,5 t. W ramach programu nasi Klienci mają możliwość bezgotówkowego korzystania z usług serwisowych MOTO Floty na terenie całej Polski. Usługi są oferowane w atrakcyjnych cenach, przeznaczonych dotychczas jedynie dla największych flot.
 

Jako uczestnik programu zyskasz ponadto dostęp do systemu MOTO Flota Manager - wielofunkcyjnej, intuicyjnej w obsłudze platformy internetowej, przeznaczonej do zarządzania firmową flotą.

Wypróbuj usługę AutoKomfort+ bez opłat!

Skorzystaj z promocji i przystąp do programu, a otrzymasz bezpłatny dostęp do usługi w pierwszych sześciu miesiącach trwania umowy leasingu.

 

Aktywacja usługi – nadanie dostępu do panelu flotowego


Aktywacja we własnym zakresie

  • Wejdź na stronę https://motoflota.pl/autokomfort i wypełnij formularz aktywacji, podając numer umowy leasingu i numer rejestracyjny pojazdu
  • Podaj adres mailowy fleet managera (osoby decyzyjnej w zakresie zlecania usług serwisowania/napraw), który otrzyma powiadomienie mailowe potwierdzające aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego

Zadzwoń lub napisz do konsultanta celem aktywacji konta

  • zadzwoń na numer: 801 68 11 80 (wybierz opcję 3)
    Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. Na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.
  • napisz na adres: autokomfort@motoflota.pl
    Prosimy o  przesłanie w treści wiadomości numeru umowy leasingu, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu mailowego fleet managera, który odpowiedzialny będzie za dostęp do panelu flotowego. W odpowiedzi na wiadomość, na wskazany adres mailowy przesłany zostanie link potwierdzający aktywację konta oraz hasła dostępu do panelu flotowego.​

Jak korzystać z Programu AutoKomfort+?


Zgłoszenie serwisu lub naprawy serwisowej

  1. Zgłoszenia można dokonać (podając numer rejestracyjny pojazdu):
  2. Fleet manager otrzymuje kosztorys, zawierający wycenę realizacji zgłoszenia
  3. Po zatwierdzeniu kosztów, konsultant ustala z fleet managerem dogodny termin, miejsce i czas realizacji zlecenia
  4. Realizacja zgłoszenia w ASO następuje bezgotówkowo
  5. Pojazd można odebrać z ustalonego wcześniej miejsca realizacji usługi
  6. Zbiorcza faktura elektroniczna za serwis zostaje wysłana na wskazany adres mailowy fleet managera


Zgłoszenie szkody pojazdu

  • Zgłoszenia szkody należy dokonać telefonicznie, pod numerem : 801 572 572
  • Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru rejestracyjnego pojazdu

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami