Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
01

Korzystam z Millenetu dla Przedsiębiorstw, ale nie mam dostępu do eBOK Millennium Leasing. Jak mogę go uzyskać?

 

02

Nie jestem Klientem Banku Millennium, ale korzystam z produktów Millennium Leasing. Jak mogę uzyskać dostęp do eBOK Millennium Leasing?

  • Wypełnij elektroniczny Wniosek o nadanie dostępu do portalu eBOK Millennium Leasing
     
  • Gdy potwierdzimy podane we wniosku dane,  na wskazany adres mailowy otrzymasz informację o loginie oraz MilleKodzie - Twoim 8-cyfrowym identyfikatorze.
     
  • Na stronie logowania wpisz MilleKod i login użytkownika oraz jednorazowe H@sło SMS, które przy pierwszym logowaniu otrzymasz na numer telefonu wskazany we wniosku.
03

Co powinienem zrobić jeżeli zapomniałem lub zablokowałem H@sło do logowania?

 

Skontaktuj się z HelpDeskiem dla Przedsiębiorstw dzwoniąc na numer 801 632 632 lub +48 22 598 40 31.

Jeżeli jesteś Klientem Banku Millennium możesz odblokować lub nadać nowe hasło z pomocą innego pracownika Twojej firmy, który posiada odpowiednie uprawnienia do Millenetu dla Przedsiębiorstw.

04

Opłaciłem wystawioną fakturę jednak w systemie ma ona status „niezapłacona”, dlaczego?

Rozksięgowanie wpłat następuje w dacie wymagalności danej faktury. Status faktury zmieni się po rozksięgowaniu wpłaconych środków.

Na stronie głównej eBOK’a oraz w zakładce Faktury znajdziesz informacje o wpłaconych środkach oczekujących na rozksięgowanie.

Jeżeli po upływie terminu płatności status faktury nie zmienił się, skontaktuj się z Infolinią Millennium Leasing pod numerem 801 681 188.

05

Jak mogę nadać dostępy do eBOK Millennium Leasing innym pracownikom mojej firmy?


Wypełnij Wniosek o nadanie dostępu do portalu eBOK Millennium Leasing podając dane nowego użytkownika.

06

Czy mogę otrzymywać powiadomienia o wystawieniu nowych faktur?

W zakładce Ustawienia > Powiadomienia SMS możesz skonfigurować otrzymywanie wiadomości SMS informujących o wystawieniu nowej faktury oraz o zbliżającym się terminie płatności. Możesz określić na ile dni przed terminem płatności chcesz otrzymać przypomnienie. Możesz także określić godziny, w jakich chcesz otrzymać wiadomości SMS oraz sprawdzić listę wysłanych powiadomień.

07

Czy w eBOK Millennium Leasing znajdę informacje dotyczące ubezpieczeń przedmiotów leasingu?

Do każdego przedmiotu leasingu znajdziesz informacje o typie ubezpieczenia, numerze polisy, jej bieżącym statusie oraz dacie jej zawarcia i wygaśnięcia. Wskazane dane możesz pobrać do pliku w formacie Excel klikając na przycisk „Pobierz listę ubezpieczeń”.

08

Czy z eBOKa Millennium Leasing mogę pobrać raporty do Excela?

Tak, do pliku w formacie Excel możesz wyeksportować listę umów leasingowych, harmonogram każdej z umów, listę faktur oraz ubezpieczeń.

09

Mam inne pytanie, jak mogę uzyskać odpowiedź?


Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego w obsłudze eBOK Millennium Leasing skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym Millenetu dla Przedsiębiorstw pod numerem 801 632 632 lub +48 22 598 40 31.

Jeśli Twoje pytanie dotyczy umowy lub rozliczeń leasingowych to skontaktuj się z infolinią Millennium Leasing pod numerem 801 681 188.

Skontaktuj się z nami