Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
01

Jak mogę uzyskać dostęp do Nowego eBOK Millennium Leasing?

 

 

  • Aby uzyskać dostęp do portalu wystarczy wypełnić elektroniczny Wniosek o nadanie dostępu do portalu eBOK Millennium Leasing.
     
  • Po potwierdzeniu danych zawartych w formularzu informacja o nadanym MilleKodzie i zdefiniowanym wcześniej loginie zostanie przesłana na wskazany we wniosku adres mailowy.
     
  • Od tego momentu zyskasz pełny dostęp do portalu oraz wszystkich jego funkcji.



       Uwaga! Czas oczekiwania na nadanie Millekodu wynosi kilka dni roboczych.

02

Jakie korzyści daje dostęp do faktur elektronicznych za pośrednictwem eBOK Millennium Leasing?

 

Wybór faktury elektronicznej jako metody otrzymywania dokumentu oznacza, że Klient nie będzie otrzymywał już faktur papierowych.

Istotnymi zaletami takiego rozwiązania są oszczędność czasu, bezpieczeństwo, a także dbałość o środowisko naturalne. Użytkownik eBOK Millennium Leasing zyska możliwość wglądu we wszystkie faktury związane z zawartymi umowami leasingu w każdej chwili i z dowolnego miejsca.

03

Co powinienem zrobić, jeżeli zapomniałem lub zablokowałem h@sło do logowania?

 

Możesz je odblokować lub nadać nowe z pomocą innego użytkownika Millenetu, który posiada odpowiednie uprawnienia, lub kontaktując się z HelpDeskiem dla Przedsiębiorstw 801 632 632 lub +48 22 598 40 31 (użytkownicy, którzy mają włączoną opcję odbierania H@seł SMS).

04

Opłaciłem wystawioną fakturę, a w systemie widnieje ona jako „niezapłacona”. Co teraz?

 

 

Przekazane środki do zakończenia terminu płatności znajdują się na koncie zawieszonym. Status płatności zmieni się po upływie wspomnianego terminu.

Jeżeli po upływie terminu status płatności nie zmieni się, skontaktuj się z HelpDeskiem dla Przedsiębiorstw 801 632 632 lub +48 22 598 40 31.

05

Wypełniając Formularz Aktywacyjny eBOK został mi wyświetlony komunikat o braku możliwości uzyskania dostępu do Nowego eBOK Millennium Leasing. Co powinienem zrobić?

 

Jeżeli został Ci wyświetlony taki komunikat prosimy o kontakt mailowy na adres: aleksandra.czemierys@millenniumleasing.pl lub telefoniczny pod numerem 695 982 766.


Pamiętaj, że dostępu do Nowego eBOK’a nie mogą uzyskać m.in. Klienci posiadający konto detaliczne w Banku Millennium S.A.
W takich przypadkach rekomendujemy założenie konta w poprzedniej wersji serwisu eBOK Millennium Leasing.

06

Posiadam już konto w Nowym eBOK Millennium Leasing, ale chce nadać dostępny dla nowych użytkowników. Czy mogę to zrobić?

 

Dodanie nowego użytkownika możliwe jest w każdej chwili. Wystarczy wypełnić ponownie Wniosek o nadanie dostępu do portalu eBOK Millennium Leasing.


Jeżeli masz pytania związane z Twoją umową leasingu lub chcesz się podzielić swoimi uwagami dotyczącymi eBOK Millennium Leasing zadzwoń na infolinię Millennium Leasing: 801 681 188.

Skontaktuj się z nami