Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
01

Co mogę zrobić, jeżeli mam problemy z bieżącym finansowaniem, wynikające z kryzysu związanego z COVID-19?

Jeżeli z powodu trudnej sytuacji epidemiologicznej masz problemy z bieżącym regulowaniem rat leasingowych, a dotychczas spłacałeś zobowiązania wobec Millennium Leasing terminowo, możesz zawnioskować o  zawieszenie spłaty części kapitałowej rat leasingowych na maksymalnie 6 miesięcy i o taki okres może być wydłużona Twoja umowa leasingu.

02

Jak mogę obniżyć/zawiesić raty wynikające z umowy leasingu?

Umożliwiamy naszym Klientom obniżenie rat leasingowych na 6 miesięcy, z jednoczesnym wydłużeniem okresu trwania umowy leasingu. Dzięki temu przyszłe raty pozostaną na dotychczasowym poziomie.

Jeżeli masz problemy związane z bieżącym regulowaniem rat leasingowych, a dotychczas spłacałeś je terminowo, możesz wypełnić i przesłać e-mailem do Millennium Leasing wniosek o okresowe zawieszenie rat leasingowych.

03

Nie zawsze spłacałem zobowiązania terminowo - czy mogę liczyć na obniżenie rat leasingowych?

Jeśli nie spłacałeś terminowo rat przed 29.02.2020 r., również możesz liczyć na wsparcie Millennium Leasing. Jeżeli masz problemy związane z bieżącym regulowaniem rat leasingowych, spowodowane koronawirusem, możesz złożyć wniosek o obniżenie rat.

Poinformujemy Cię jakie informacje i dokumenty powinieneś uzupełnić oraz na jakie warunki odroczenia płatności możesz liczyć.
 

04

Złożyłem wniosek o obniżenie rat na 3 miesiące. Teraz umożliwiacie obniżenie rat do 6 miesięcy. Co mogę zrobić, żeby dłużej płacić niższe raty?

Klienci, którzy uzyskali zgodę na zawieszenie rat na 3 miesiące, a także ci, którzy nie uzyskali akceptacji zmiany harmonogramu, mogą złożyć kolejny wniosek o zawieszenie części kapitałowej rat leasingowych do łącznego okresu 6 miesięcy z odpowiednim wydłużeniem umowy o ile spełniają warunki określone w moratorium. Zaktualizowany wniosek o zawieszenie rat leasingowych można znaleźć w zakładce Wnioski i formularze.

Poprawnie i w pełni wypełniony wniosek musi do nas wpłynąć przed 30 września 2020 r. Podobnie jak dotychczas nie będziemy pobierać opłaty za jego rozpatrzenie i za przygotowanie aneksu.

05

Czy za wniosek o obniżenie rat pobierane są dodatkowe opłaty?

Za rozpatrzenie wniosku o obniżenie rat nie pobieramy dodatkowych opłat czy prowizji i nie podwyższamy marży w umowie. Natomiast wydłużenie okresu leasingu powoduje wzrost całkowitego kosztu leasingu (sumy opłat do danej umowy) o odsetki naliczone za okres przesunięcia spłaty zawieszonej części kapitałowej rat.

06

Czy możecie zawiesić spłatę składki ubezpieczeniowej lub innych opłat?

Niestety, nie możemy tego zrobić. Część odsetkowa raty oraz takie jej elementy jak: podatek od środków transportowych, ubezpieczenie komunikacyjne czy majątkowe, GAP lub Assistance nie podlegają zawieszeniu i są wymagalne w terminach określonych w umowie. Inne opłaty wynikające z Tabeli Opłat Dodatkowych również należy zapłacić zgodnie z terminami wskazanymi na fakturach.

07

Jak odroczenie spłaty części raty wpływa na odliczenia podatkowe obowiązujące przed 1 stycznia 2019 r.?

Jeżeli przedmiotem leasingu są samochody osobowe o wartości powyżej 150 tys. zł (225 tys. zł dla pojazdów elektrycznych), podpisanie aneksu do umowy leasingu zawartej przed 1 stycznia 2019 roku skutkuje ryzykiem zmiany zasad jej opodatkowania na obowiązujące obecnie. W takim przypadku mogą Państwo utracić dotychczasowy przywilej do korzystania z atrakcyjnych zasad odliczeń podatkowych.

Podpisując aneks, potwierdzają Państwo, iż znają regulacje dotyczące odliczania podatku VAT od samochodów osobowych i niektórych pojazdów samochodowych oraz paliwa wykorzystywanego do ich napędu.

08

Jak korzystać z usługi AutoKomfort+ w czasie pandemii?

Jeśli korzystasz z usługi AutoKomfort+ nie musisz czekać z naprawą swojego auta - możesz bezpiecznie przekazać samochód do mechanika dzięki bezpłatnej usłudze door-to-door.
 

Jak to zrobić?

  • Skontaktuj się z nami pod numerem (32) 604 10 90 - wspólnie wybierzemy serwis, który świadczy bezpłatną usługę, której potrzebujesz
  • Ustalimy termin miejsca odbioru i zdania pojazdu
  • Pracownik serwisu przyjedzie po Twoje auto i zabierze je do serwisu, a po zakończeniu usługi pozostawi je w wyznaczonym miejscu
Skontaktuj się z nami