Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.


Zgłoszenie serwisu lub naprawy serwisowej

  1. Zgłoszenia można dokonać (podając numer rejestracyjny pojazdu):
  2. Fleet manager otrzymuje kosztorys, zawierający wycenę realizacji zgłoszenia
  3. Po zatwierdzeniu kosztów, konsultant ustala z fleet managerem dogodny termin, miejsce i czas realizacji zlecenia
  4. Realizacja zgłoszenia w ASO następuje bezgotówkowo
  5. Pojazd można odebrać z ustalonego wcześniej miejsca realizacji usługi
  6. Zbiorcza faktura elektroniczna za serwis zostaje wysłana na wskazany adres mailowy fleet managera


Zgłoszenie szkody pojazdu

  • Zgłoszenia szkody należy dokonać telefonicznie, pod numerem : 801 572 572
  • Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru rejestracyjnego pojazdu
Skontaktuj się z nami