Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Zgłoszenie serwisu lub naprawy serwisowej

  1. Zgłoszenia można dokonać przez platformę panelu flotowego, telefonicznie lub mailowo:
  2. Fleet manager otrzymuje kosztorys, zawierający wycenę realizacji zgłoszenia; podejmuje decyzję, czy skorzysta z oferty;
  3. Po zatwierdzeniu kosztów, konsultant ustala z fleet managerem dogodny termin, miejsce i czas realizacji zlecenia;
  4. Bezgotówkowa realizacja zgłoszenia w ASO lub niezależnym warsztacie;
  5. Odbiór pojazdu z ustalonego wcześniej miejsca realizacji usługi;
  6. Wysyłka elektronicznej faktury zbiorczej za serwis na wskazany adres mailowy fleet managera.

Zgłoszenie szkody pojazdu

Zgłoszenia szkody należy dokonać telefonicznie, pod numerem : 801 572 572. Przed rozmową prosimy o przygotowanie numeru rejestracyjnego pojazdu.

Skontaktuj się z nami