Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Załatwiaj sprawy online!

serwisie eBOK złożysz wniosek dotyczący zmian w umowie, przedmiocie leasingu oraz  faktur, salda czy Twoich płatności.

Jeżeli nie posiadasz serwisu eBOK – złóż wniosek o dostęp – sprawdź jakie to proste.

Masz pytanie związane z wnioskiem dotyczącym obsługi umowy?

Sprawdź szczegółowe informacje w interesujących Cię tematach lub wyślij zapytanie dotyczące realizacji umowy przez serwis eBOK.

01

Wnioski, które możesz złożyć w serwisie eBOK

1. Obsługa spraw dotycząca aktywnych umów

  • Zmiana danych: osoby do kontaktu/maila/numeru telefonu
  • Zmiana adresu siedziby/ korespondencji
  • Zmiana adresu do korespondencji
  • Zmiana adresu garażowania/ instalacji przedmiotu
  • Zmiana nazwy korzystającego
  • Zmiana formy prawnej/przekształcenie/zmiana wspólnika
  • (aport/ przekształcenia zgodnie z KSH/ sprzedaż/ częściowa sprzedaż/inne)
  • Restrukturyzacja umowy leasingu/ zmiana zabezpieczenia
  • Zmiana danych prawnych
  • Wniosek o zmianę warunków umowy leasingu (zamiana harmonogramu spłat, zwiększenie raty, skrócenie trwania okresu umowy, zmiana terminu wymagalności rat)
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu innej firmie
  • Przedterminowe zakończenie (skrócenie) umowy leasingu finansowego i przeniesienie własności przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy najmu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - skrócenie okresu leasingu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - zmiana terminu wymagalności rat
  • Zmiana harmonogramu umowy - podwyższenie raty
  • Zmiany w przedmiocie – czynności w wydziale komunikacji:
    - montaż/wpis dowolnego rodzaju instalacji;
    - wpis VAT/PIT/CIT;
    - wpis haka do dowodu rejestracyjnego
    - wydanie wtórnika tablicy/dowodu rejestracyjnego
    - wydanie trzeciej tablicy rejestracyjnej
    - wymiana dowodu rejestracyjnego
    - przerejestrowanie pojazdu
    - inne czynności w Wydziale Komunikacji
  • Wymiana stacyjki, wyrobienie kluczyka
  • Upoważnienie dla korzystającego do używania przedmiotu leasingu (w różnych językach)
  • Oddanie przedmiotu leasingu do używania wskazanej osobie trzeciej (podnajem/użyczenie)
  • Upoważnienie dla korzystającego - zgoda Millennium Leasing na wyjazd poza UE
  • Wymiana gwarancyjna, odstąpienie od umowy lub zmiana formy płatności podatku
  • Podwyższenie wartości przedmiotu leasingu (doposażenie)
  • Duplikat dokumentu
  • Zapytanie dotyczące realizacji umowy

2. Faktury i rozliczenia

w zakresie faktur:

  • Zgłoszenie braku faktury
  • Duplikat faktury
  • Zapytanie o opłatę za fakturę papierową

w zakresie monitoringu:

  • Wyjaśnenie opłaty dodatkowej za monit
  • Wyjaśnienie noty odsetkowej
  • Zapytanie o niedopłatę
  • Zwrot nadpłaty
  • Potwierdzenie salda
  • Przewalutowanie/przeksięgowanie wpłaty
  • Zapytanie o kapitał pozostały do spłaty
  • Zapytanie o części składowe rat leasingowych
  • Zapytanie o harmonogram rat leasingowych
  • Udzielenie opinii o współpracy

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji - tabela opłat dodatkowych.

02

Chcesz złożyć wniosek dotyczący umowy w innej formie?

Wypełnij, wydrukuj i podpisz,  następnie prześlij formularz na adres email przypisany do danego wniosku.

1. Obsługa spraw dotycząca aktywnych umów - realizacja@millenniumleasing.pl

2. Cesja leasingu – zobacz jak zrealizować cesję 

3. Restrukturyzacja umowy - realizacja@millenniumleasing.pl

4. Faktury i rozliczenia - monitoring@millenniumleasing.pl

 5. Ubezpieczenie - millenniumleasing_ubezpieczenia@np.com.pl

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji - tabela opłat dodatkowych.