Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

W trosce o Twój biznes, uruchomiliśmy specjalną infolinię, abyś mógł szybko i sprawnie zgłosić każdy wypadek oraz szkodę (niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, gdzie ubezpieczasz przedmiot). 
 

Zapamiętaj tylko ten jeden, prosty numer:

801 572 572

Jeśli chcesz zgłosić szkodę, będąc poza granicami Polski - zadzwoń na: +48 22 122 31 77

 

 

Skorzystaj ze specjalnej sieci naprawczej Millennium Leasing, aby zyskać:

  • bezpłatny zastępczy samochód osobowy na cały okres trwania naprawy
  • bezgotówkowe rozliczenie pełnej kwoty szkody z towarzystwem ubezpieczeniowym
  • brak opłaty za wystawienie upoważnienia do odbioru odszkodowania (w przypadku naprawy pojazdu poza naszą siecią opłata wynosi 100 zł netto)
  • wykorzystanie do naprawy oryginalnych części, zgodnych z technologią zatwierdzoną przez producenta
  • gwarancję na wymieniane elementy

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących szkód prosimy o kontakt. Zaloguj się do serwisu eBOK i prześlij odpowiedni formularz.

01

Co zrobić w przypadku szkody komunikacyjnej?

1. W razie potrzeby wezwij policję (jeśli są poszkodowane osoby policję należy wezwać bezwzględnie).

2. W razie potrzeby wezwij pogotowie ratunkowe.

3. Ustal sprawcę wypadku/kolizji i spisz oświadczenie. Oświadczenie powinno zawierać:

  • Informacje dotyczące daty, godziny, miejsca i okoliczności powstania szkody
  • Dane osoby kierującej pojazdem sprawcy,
  • Dane pojazdów (marki, nr rejestracyjne),
  • Nazwę i adres towarzystwa ubezpieczeniowego, w którym pojazd sprawcy został ubezpieczony,
  • Numer polisy OC oraz daty jej ważności

4. Wezwij Assistance Millennium Leasing z miejsca wypadku (warunkiem świadczeń jest niezwłoczne powiadomienie ubezpieczyciela z miejsca wypadku).

5. Powiadom o wypadku lub kolizji ubezpieczyciela i Millennium Leasing (pełnomocnika) pod numerem 801 572 572  (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

02

Jak wezwać Assistance Millennium Leasing?

W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem Assistance zadzwoń na numer alarmowy 801 572 572 (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

03

Jak powiadomić Millennium Leasing o szkodzie?

Szkodę zgłoś telefonicznie pod numerem: 801 572 572 (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

04

Co zrobić w przypadku kradzieży przedmiotu leasingu lub jego części?

W przypadku kradzieży pojazdu, kluczyków, wyposażenia lub dewastacji pojazdu:

  • niezwłocznie powiadom najbliższą jednostkę Policji (nie później niż w ciągu 12 godzin od stwierdzenia zdarzenia)
  • niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 12 godzin od daty stwierdzenia zdarzenia) powiadom ubezpieczyciela, dzwoniąc na numer: 801 572 572  (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

 

05

Jak wygląda proces zgłaszania szkody komunikacyjnej - dodatkowe informacje

Zobacz proces zgłaszania szkody komunikacyjnej polegającej na uszkodzeniu pojazdu.

W pierwszym kroku poinformuj Policję (tel. 997) i Towarzystwo Ubezpieczeniowe (tel. 801 572 572; osoby dzwoniące spoza Polski prosimy  o kontakt pod numerem tel.: +48 22 122 31 77).

Co się dzieje dalej?

  • oględziny szkody przez rzeczoznawcę Towarzystwa Ubezpieczeniowego,
  • zlecenie wykonania kosztorysu przez warsztat,
  • weryfikacja kosztorysu przez TU,
  • rozpoczęcie naprawy pojazdu, jeżeli szkoda nie została zakwalifikowana jako całkowita.