Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii by strona działała prawidłowo oraz w celach statystycznych.
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

W trosce o Twój biznes, uruchomiliśmy specjalny numer, pod którym szybko i sprawnie zgłosisz każdy wypadek i szkodę (niezależnie od Towarzystwa Ubezpieczeniowego, gdzie ubezpieczasz przedmiot). 

Zapamiętaj tylko ten jeden, prosty numer:

Jeśli chcesz zgłosić szkodę, będąc poza granicami Polski - zadzwoń na numer: +48 22 122 31 77

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących szkód prosimy o kontakt mailowy:

 

01

Co zrobić w przypadku szkody komunikacyjnej?

1. W razie potrzeby wezwać policję (jeśli są poszkodowane osoby policję należy wezwać bezwzględnie).

2. W razie potrzeby wezwać pogotowie ratunkowe.

3. Ustalić sprawcę wypadku/kolizji i spisać oświadczenie. Oświadczenie powinno zawierać:

  • Informacje dotyczące daty, godziny,miejsca i  okoliczności powstania szkody
  • Dane osoby kierującej pojazdem sprawcy,
  • Dane pojazdów (marki, nr rejestracyjne),
  • Nazwę i adres towarzystwa ubezpieczeniowego, w którym pojazd sprawcy został ubezpieczony,
  • Numer polisy OC oraz daty jej ważności

4. Wezwać Assistance ML z miejsca wypadku (warunkiem świadczeń jest niezwłoczne powiadomienie ubezpieczyciela z miejsca wypadku).


5. Powiadomić o wypadku/kolizji ubezpieczyciela i Millennium Leasing (pełnomocnika) pod numerem 801 572 572  ( osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

02

Jak wezwać Assistance Millennium Leasing?

W przypadku zdarzenia objętego ubezpieczeniem Assistance zadzwoń na numer alarmowy 801 572 572 (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

03

Jak powiadomić Millennium Leasing o szkodzie?

Szkodę należy zgłosić telefonicznie pod numerem: 801 572 572 (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

04

Jak skorzystać z ubezpieczenia GAP, Assistance oraz Ochrony Prawnej?

Zapraszamy do kontaktu z najbliższym doradcą, który odpowie na wszystkie pytania w zakresie ubezpieczeń GAP, Assistance oraz Ochrony Prawnej. Znajdź najbliższą placówkę

05

Co zrobić w przypadku kradzieży przedmiotu leasingu lub jego części?

W przypadku kradzieży pojazdu, kluczyków, wyposażenia lub dewastacji pojazdu należy

a/  niezwłocznie powiadomić najbliższą jednostkę Policji (nie później niż w ciągu 12 godzin od stwierdzenia zdarzenia)

b/  niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 12 godzin od daty stwierdzenia zdarzenia) powiadomić ubezpieczyciela, dzwoniąc na numer: 801 572 572  (osoby dzwoniące spoza Polski, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 22 122 31 77).

 

06

Jak wygląda proces zgłaszania szkody komunikacyjnej - dodatkowe informacje

Prosimy o zapoznanie się z procesem zgłaszania szkody komunikacyjnej polegającej na uszkodzeniu pojazdu:

  • poinformowanie  Policji (tel. 997) i Towarzystwa Ubezpieczeniowego (TU) Finansującego (tel. 801 572 572; osoby dzwoniące spoza Polski prosimy  o kontakt pod numerem tel.: +48 22 122 31 77)
  • wykonanie oględzin przez rzeczoznawcę TU
  • zlecenie wykonania kosztorysu przez warsztat
  • weryfikacja kosztorysu przez TU
  • rozpoczęcie naprawy pojazdu jeżeli szkoda nie została zakwalifikowana jako całkowita.
Skontaktuj się z nami