Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Wybierz temat sprawy

Wnioski i formularze

Załatwiaj sprawy online!

serwisie eBOK złożysz wniosek dotyczący zmian w umowie, przedmiocie leasingu oraz  faktur, salda czy Twoich płatności.

Jeżeli nie posiadasz serwisu eBOK – złóż wniosek o dostęp – sprawdź jakie to proste.

Masz pytanie związane z wnioskiem dotyczącym obsługi umowy?

Sprawdź szczegółowe informacje w interesujących Cię tematach lub wyślij zapytanie dotyczące realizacji umowy przez serwis eBOK.

01

Wnioski, które możesz złożyć w serwisie eBOK

1. Obsługa spraw dotycząca aktywnych umów

  • Zmiana danych: osoby do kontaktu/maila/numeru telefonu
  • Zmiana adresu siedziby/ korespondencji
  • Zmiana adresu do korespondencji
  • Zmiana adresu garażowania/ instalacji przedmiotu
  • Zmiana nazwy korzystającego
  • Zmiana formy prawnej/przekształcenie/zmiana wspólnika
  • (aport/ przekształcenia zgodnie z KSH/ sprzedaż/ częściowa sprzedaż/inne)
  • Restrukturyzacja umowy leasingu/ zmiana zabezpieczenia
  • Zmiana danych prawnych
  • Wniosek o zmianę warunków umowy leasingu (zamiana harmonogramu spłat, zwiększenie raty, skrócenie trwania okresu umowy, zmiana terminu wymagalności rat)
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy leasingu operacyjnego i sprzedaż przedmiotu leasingu innej firmie
  • Przedterminowe zakończenie (skrócenie) umowy leasingu finansowego i przeniesienie własności przedmiotu leasingu na Korzystającego
  • Przedterminowe zakończenie umowy najmu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - skrócenie okresu leasingu
  • Zmiana harmonogramu do umowy - zmiana terminu wymagalności rat
  • Zmiana harmonogramu umowy - podwyższenie raty
  • Zmiany w przedmiocie – czynności w wydziale komunikacji:
    - montaż/wpis dowolnego rodzaju instalacji;
    - wpis VAT/PIT/CIT;
    - wpis haka do dowodu rejestracyjnego
    - wydanie wtórnika tablicy/dowodu rejestracyjnego
    - wydanie trzeciej tablicy rejestracyjnej
    - wymiana dowodu rejestracyjnego
    - przerejestrowanie pojazdu
    - inne czynności w Wydziale Komunikacji
  • Wymiana stacyjki, wyrobienie kluczyka
  • Upoważnienie dla korzystającego do używania przedmiotu leasingu (w różnych językach)
  • Oddanie przedmiotu leasingu do używania wskazanej osobie trzeciej (podnajem/użyczenie)
  • Upoważnienie dla korzystającego - zgoda Millennium Leasing na wyjazd poza UE
  • Wymiana gwarancyjna, odstąpienie od umowy lub zmiana formy płatności podatku
  • Podwyższenie wartości przedmiotu leasingu (doposażenie)
  • Duplikat dokumentu
  • Zapytanie dotyczące realizacji umowy

2. Faktury i rozliczenia

w zakresie faktur:

  • Zgłoszenie braku faktury
  • Duplikat faktury
  • Zapytanie o opłatę za fakturę papierową

w zakresie monitoringu:

  • Wyjaśnenie opłaty dodatkowej za monit
  • Wyjaśnienie noty odsetkowej
  • Zapytanie o niedopłatę
  • Zwrot nadpłaty
  • Potwierdzenie salda
  • Przewalutowanie/przeksięgowanie wpłaty
  • Zapytanie o kapitał pozostały do spłaty
  • Zapytanie o części składowe rat leasingowych
  • Zapytanie o harmonogram rat leasingowych
  • Udzielenie opinii o współpracy

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji - tabela opłat dodatkowych.

02

Wnioski składane w innej formie

Wypełnij, wydrukuj i podpisz,  następnie prześlij na adres mailowy przypisany do danego wniosku.

 

1. Cesja leasingu – zobacz jak zrealizować cesję 

2. Restrukturyzacja umowy - realizacja@millenniumleasing.pl

 3. Ubezpieczenie millenniumleasing_ubezpieczenia@np.com.pl

Przed złożeniem wniosku zapoznaj się z aktualnymi stawkami opłat i prowizji w Tabela Opłat Dodatkowych.

Tabela Opłat Dodatkowych

Pobierz aktualną Tabelę Opłat Dodatkowych tutaj.

Forma dokumentowa

Forma dokumentowa to uproszczona forma zdalnego zawierania umów leasingu.

Forma dokumentowa powstała w ramach tzw. ustawy deregulacyjnej i obowiązuje  od 13 lipca 2025 r.

Jak zawrzeć umowę leasingu w formie dokumentowej w Millennium Leasing?

W Millennium Leasing zdecydowaliśmy się skorzystać z rozwiązania dostarczanego przez naszego partnera AUTENTI. Do zawarcia umowy leasingu w formie dokumentowej posłuży zaawansowany podpis elektroniczny AUTENTI, którym podpiszesz dokumenty umowy leasingu po zweryfikowaniu Twojej tożsamości przy użyciu aplikacji mObywatel.

Czego potrzebujesz?

  • telefonu z dostępem do Internetu
  • komputera/tabletu z dostępem do Internetu
  • adresu mailowego (skrzynki mailowej)
  • aplikacji mObywatel z aktywnym profilem 

 Jak to działa?

  1.  Na Twoją skrzynkę mailową wyślemy wiadomość z linkiem do platformy Autenti.
  2. Klikasz w ten link.
  3. Akceptujesz wymagane zgody i tym samym inicjujesz weryfikację swojej tożsamości za pomocą aplikacji mObywatel.
  4. Po potwierdzeniu, że weryfikacja tożsamości przebiegła prawidłowo, potwierdzasz chęć podpisania dokumentu z wykorzystaniem zaawansowanego e-podpisu Autenti.
  5. Otrzymujesz na telefon SMS z kodem, który wykorzystujesz do podpisu dokumentów umowy leasingu.
  6. I gotowe.
  7. Po podpisaniu dokumenty umowy leasingu są zapisywane w systemie Autenti. W każdej chwili możesz je pobrać i zapisać na swoim dysku na komputerze/telefonie.
01

Co muszę mieć, aby podpisać umowę leasingu w formie dokumentowej?

Aby zawrzeć umowę leasingu w formie dokumentowej, potrzebujesz:

  • telefonu z dostępem do internetu
  • komputera lub tabletu z dostępem do internetu
  • skrzynki mailowej (adresu mailowego), na którą wyślemy link do dokumentów umowy leasingu
  • aplikacji mObywatel z aktywnym profilem oraz niezastrzeżonego numeru PESEL
02

Czy muszę mieć podpis kwalifikowany, aby zawrzeć umowę leasingu w formie dokumentowej?

Nie, nie musisz mieć elektronicznego podpisu kwalifikowanego, aby zawrzeć umowę leasingu w formie dokumentowej. W procesie zawierania umowy leasingu w formie dokumentowej udostępnimy Ci bezpłatnie zaawansowany podpis elektroniczny Autenti, który nie wymaga posiadania kwalifikowanego certyfikatu.

03

Czy muszę liczyć się z jakimiś kosztami, jeśli zdecyduję się zawrzeć umowę w formie dokumentowej?

W Millennium Leasing umowę leasingu w formie dokumentowej zawrzesz bez żadnych dodatkowych kosztów. W procesie zawierania umowy w formie dokumentowej wykorzystujemy bezpłatne dla Ciebie narzędzia platformy Autenti oraz aplikację mObywatel.

04

Czy forma dokumentowa jest bezpieczna?

Forma dokumentowa to metoda zawierania umów leasingowych, która wykorzystuje bezpieczne narzędzia platformy Autenti, a do potwierdzenia Twojej tożsamości służy aplikacja mObywatel.

05

Jakie firmy mogą skorzystać z formy dokumentowej?

W Millennium Leasing z formy dokumentowej może skorzystać każda firma niezależnie od formy prawnej prowadzonej działalności, czyli zarówno firmy prowadzone jako jednoosobowa działalność gospodarcza, jak i spółki.

06

Czy muszę założyć konto na platformie Autenti, aby skorzystać z formy dokumentowej?

Nie, nie musisz wcześniej zakładać konta na platformie Autenti. W procesie zawierania umowy leasingu w formie dokumentowej na Twój adres mailowy wyślemy Ci link do platformy Autenti, a Twoją tożsamość zweryfikujemy poprzez aplikację mObywatel.