Reklamacje złożysz
Reklamacje możesz złożyć samodzielnie lub jeśli chcesz, możesz upoważnić inny podmiot, by to zrobił w Twoim imieniu. Wystarczy przedstawić pełnomocnictwo w formie pisemnej.
Reklamacja powinna zawierać takie informacje jak:
Odpowiedź otrzymasz najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.
Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi do 60 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.
Jeśli Twoją reklamację będziemy rozpatrywać dłużej, poinformujemy Cię o tym. Podamy przyczynę opóźnienia oraz wskażemy okoliczności, które musimy ustalić, aby ją rozpatrzyć. Określimy też przewidywany termin, w którym na nią odpowiemy.
W zależności od tematu Twojej reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź:
Jeśli odpowiedź na reklamacje nie jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, możesz:
Jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem spółki cywilnej, możesz także:
To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.