Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
01

Jak zgłosić reklamację

Reklamacje złożysz

  • na piśmie
    - wysyłając korespondencje na adres siedziby naszej spółki:
    Millennium Leasing Sp. z o.o.
    Centrala - Reklamacje
    ul. Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
    z dopiskiem "WZZ"
    - na adres doręczeń elektronicznych:
    AE: PL-19527-73005-AEITS-25
  • ustnie:
    - w każdej naszej jednostce obsługującej klientów (listę aktualnych lokalizacji znajdziesz tutaj)
    - telefonicznie na numer infolinii - 801 681 188 (koszt połączenia zgodnie z cennikiem Twojego operatora) w godzinach od 8:30 do 16:30, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
02

Kto może złożyć reklamację

Reklamacje możesz złożyć samodzielnie lub jeśli chcesz, możesz upoważnić inny podmiot, by to zrobił w Twoim imieniu. Wystarczy przedstawić pełnomocnictwo w formie pisemnej.

03

Jakie informacje powinna zawierać reklamacja

Reklamacja powinna zawierać takie informacje jak:

  • dane pozwalające na Twoją identyfikację (imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, NIP)
  • adres email - jeśli wnioskujesz o odpowiedź na reklamacje w formie mailowej
  • informacja jakiej umowy lub produktu, usługi czy promocji dotyczy Twoja reklamacja (np. numer umowy leasingu)
  • szczegółowe zastrzeżenia
  • Twoje oczekiwania 
04

Jaki jest czas odpowiedzi na reklamację

Odpowiedź otrzymasz najpóźniej do 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.

Jeżeli Twój przypadek jest szczególnie skomplikowany, możemy wydłużyć termin, w którym udzielimy Ci odpowiedzi do 60 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.

Jeśli Twoją reklamację będziemy rozpatrywać dłużej, poinformujemy Cię o tym. Podamy przyczynę opóźnienia oraz wskażemy okoliczności, które musimy ustalić, aby ją rozpatrzyć. Określimy też przewidywany termin, w którym na nią odpowiemy.

05

W jaki sposób przekazywane są odpowiedzi na reklamację

W zależności od tematu Twojej reklamacji otrzymasz od nas odpowiedź:

  • na piśmie, listem poleconym
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail, który wskażesz w reklamacji
  • za pomocą innego trwałego nośnika informacji
06

Co zrobić, gdy odpowiedź na reklamację nie jest zgoda z Twoimi oczekiwaniami

Jeśli odpowiedź na reklamacje nie jest zgodna z Twoimi oczekiwaniami, możesz:

  • odwołać się – złożyć kolejną reklamację
  • wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo oraz rzeczowo sądu powszechnego, ustalonego na podstawie przepisów kodeksu postępowania cywilnego o właściwości.

Jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem spółki cywilnej, możesz także:

  • skierować sprawę do Rzecznika Finansowego. Zasady postępowania znajdziesz w regulaminie tej instytucji na stronie internetowej www.rf.gov.pl na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, wskazując jako pozwanego Millennium Leasing sp. z o.o.,
  • wystąpić przeciwko nam z powództwem do sądu powszechnego według:
    - właściwości ogólnej siedziby Millennium Leasing sp. z o.o.: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie lub
    - dla spraw określonych w kodeksie postępowania cywilnego, w tym majątkowych o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 100 000 zł: Sąd Okręgowy w Warszawie;
    - bądź według przepisów o właściwości przemiennej kodeksu postępowania cywilnego, w tym do sądu: miejsca wykonania umowy - jeśli jest to powództwo o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, o jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania; okręgu, w którym nastąpiło zdarzenie wywołujące szkodę - jeśli powództwo dotyczy roszczenia z czynu niedozwolonego; okręgu, w którym znajduje się zakład główny lub oddział - jeśli roszczenie pozostaje w związku z działalnością tego zakładu lub oddziału, a powództwo dotyczy roszczenia majątkowego.

To pouczenie nie jest poradą prawną, a wszystkie przypadki właściwości miejscowej i rzeczowej sądów powszechnych szczegółowo określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.