Nasza strona wykorzystuje cookies ("ciasteczka")
Strona internetowa Millennium Leasing wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.

Szkodę lub wypadek zgłaszaj bezpośrednio do nas  
(niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, w którym  ubezpieczasz przedmiot leasingu)

pod numery specjalnej infolinii 

801 572 572 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora)

  z zagranicy  +48 22 122 31 77

lub 

skorzystaj z formularza elektronicznego 

 

Przy naprawie pojazdu korzystaj z naszej sieci naprawczej, ponieważ:

  • otrzymasz bezpłatny  zastępczy samochód osobowy na cały okres naprawy
  • zapłacimy za Ciebie podatek VAT z faktury za naprawę
  • bezgotówkowo rozliczysz koszty szkody z towarzystwem ubezpieczeniowym
  • nie zapłacisz opłaty za wystawienie upoważnienia do odbioru odszkodowania (w przypadku naprawy pojazdu poza naszą siecią opłata wynosi 250 zł netto)
  • do naprawy zostaną użyte oryginalne części, zgodne z technologią zatwierdzoną przez producenta
  • otrzymasz gwarancję na wymieniane elementy
  • do dyspozycji masz ponad 800 serwisów naprawczych w całym kraju

Masz dodatkowe pytania dotyczące szkód? Zaloguj się do serwisu eBOK i prześlij nam odpowiedni formularz.

W pierwszym kroku poinformuj policję (tel. 997) i towarzystwo ubezpieczeniowe (tel. 801 572 572, z zagranicy tel. +48 22 122 31 77).

Co dzieje się dalej?

  • oględziny szkody przez rzeczoznawcę towarzystwa ubezpieczeniowego
  • zlecenie wykonania kosztorysu przez warsztat
  • weryfikacja kosztorysu przez ubezpieczyciela
  • rozpoczęcie naprawy pojazdu, jeżeli szkoda nie została zakwalifikowana jako całkowita